مجله اعتیاد رسانه ای برای انواع اعتیادها
نوشته شده توسط : ن.ک

در دنیای امروز همه ی ما به نوعی درگیر اعتیاد هستیم. وقتی کلمه اعتیاد را می شنویم اولین چیزی که در ذهن ما می آید اعتیاد به  انواع مواد مخدر است. در صورتیکه اعتیاد انواع گوناگونی دارد.

همه ی ما تقریبا به اینترنت و موبایلمان اعتیاد داریم و در طول روز زمان زیادی را صرف وقت گذاشتن در شبکه های اجتماعی می کنیم.

خیلی از ما به نوعی به الکل معتاد شده ایم و حتی قبول نمی کنیم که بدون آن زندگی برای ما معنایی ندارد.

برخی از ما به روابط جنسی معتاد هستیم و یا عادت کرده ایم فیلم های پرن مشاهده کنیم و حتی نمی دانیم با دیدن این برنامه چه آسیبی به مغز و جسم خودمان میزنیم .

یک اعتیادی که برای خیلی ها ناشناخته است، اعتیاد به برقراری رابطه عاطفی و وابستگی شدید به افراد است. پس حتی این رفتار هم می تواند در دسته اعتیاد قرار بگیرد که اگر برای آن تدبیری اندیشیده نشود می تواند آسیب های روانی جبران ناپذیری را به وجود بیاورد.

پس حتی اگر مواد مخدر را کنار بگذاریم می بینیم اکثر ما در زندگی به نحوی معتاد هستیم و این بیماری جنبه های مختلف زندگی ما را تحت شعاع قرار داده است.

متاسفانه اغلب اعتیاد به مواد مخدر در مرکز توجه بوده و تحقیقات فراوانی درباره آن صورت گرفته در صورتیکه اعتیاد های دیگر اگر خطر بیشتری از مواد مخدر نداشته باشند کمتر نیستند.

مجله اعتیاد اولین و تنها ترین رسانه معتبر برای بررسی انواع اعتیاد و انجمن های وابسته به آن هاست.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: